ma-pe klo 9.00–16.15
Koulutusneuvonta on TE-palvelujen valtakunnallinen neuvontapalvelu, josta saat tietoa ja apua mm.
Palvelemme soittajat jonoon saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon tai klo 9-15 välillä sinulle voidaan tarjota mahdollisuutta passiiviseen jonotukseen, jolloin sinulle soitetaan takaisin 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran. Soittaessasi saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.
ma-pe klo 9.00-16.00
Sivullamme olevasta chatista saat apua koulutuksiin ja osaamiseen liittyvissä asioissa. Palvelussa voit esittää kysymyksiä myös nimettömänä. Chat-kuvake on näkyvillä sivullamme, kun asiakaspalvelija on saatavilla. Jos kuvaketta ei näy, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina.
Palvelua ruotsiksi: Telefonservice för personkunder
Palvelua englanniksi: Telephone service for personal customers
Koulutusneuvonta-sivulla kerromme ajankohtaisista koulutusasioista. Keskustelun lisäksi voit esittää kysymyksiä koulutusasioista. Jaamme myös tietoa opiskelumahdollisuuksista, opintoihin hakeutumisesta, opintojen rahoittamisesta sekä eri aloista ja ammateista. Sivustoa päivittävät ja kysymyksiin vastaavat TE-puhelinpalvelujen koulutusneuvojat.
Lisäksi julkaisemme kysymyksiä ja vastauksia Kysymyskeskiviikon otsikolla. Olemme koostaneet omiin kansioihin kysymykset, jotka liittyvät työvoimakoulutukseen ja työttömyysetuudella tuettuun omaehtoiseen opiskeluun.
Käy tutustumassa - voit mahdollisesti löytää vastauksen kysymykseesi.